Lue nämä sopimusehdot huolellisesti ennen pelitilin avaamista.
Bingoon.fi -nettibingon pelinjärjestäjinä toimivat suomalaiset aatteelliset ja yleishyödylliset yhdistykset, joilla on voimassa oleva bingolupa. Luvanhaltijat ovat pääasiassa paikallisia urheiluseuroja. Lataa tästä bingopelin säännöt (PDF)
Netissä pelataan samoilla säännöillä ja samaan aikaan kuin eri paikkakunnilla sijaitsevissa pelihalleissa. Pelien tuotto ohjataan kunkin luvanhaltijan omaan kohteeseen, pääasiassa urheiluseurojen toiminnan tukemiseen.
Eventio Group Oy
Air Dice Oy
Näistä käytetään myöhemmin nimitystä "operaattori".
Pelitilin voi avata täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen henkilö, joka ei ole peliriippuvainen (myöhemmin "asiakas").
Operaattori pidättää itsellään oikeuden todentaa asiakkaan henkilötiedot ja muut tiedot. Asiakas antaa operaattorille luvan tietojensa tallentamiseen ja tilastointiin sekä asiakkaan niin erikseen salliessa myös markkinointiin. Asiakkaan tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Lataa tästä tietosuojaseloste (PDF)
Asiakas sitoutuu säilyttämään pelitin kirjautumistunnuksensa huolella niin, ettei se joudu ulkopuolisten käsiin.
Pelitili on asiakkaan pelimaksujen ja voittojen hallinnoimista varten. Pelitilille maksetaan suomalaisista verkkopankeista saldoa, jota käytetään pelaamiseen. Mahdolliset voitot kasvattavat pelitilin saldoa ja saldoa voi käyttää joko pelaamiseen tai voittojen lunastamiseen. Pelitilille ei makseta korkoa.
Mahdolliset reklamaatiot on tehtävä 30 päivän kuluessa tapahtumasta.
Jos pelitilillä ei ole tapahtumia 24 kuukauden aikana, on operaattorilla oikeus lopettaa pelitili. Pelitilin lopetuksesta ilmoitetaan sähköpostitse 1 kk ennen sulkeutumista. Pelitili voidaan sulkea tai avata myös asiakkaan kirjallisesta pyynnöstä.
Asiakastietoja ei muuteta ilman asiakkaan lupaa. Mikäli pakottava tarve muuttaa asiakastietoja ilmenee (esimerkiksi lainsäätäjän uusien vaatimusten takia) asiakkaalta kysytään erikseen lupaa muutoksiin sähköpostitse.
Asiakas voi valita pelitilinsä voittosaldon rajoissa haluamansa palkinnon Bingoon.fi:n voittojen lunastus -sivulla. Bingossa ei Suomen lakien mukaisesti voida antaa palkinnoksi rahaa, mutta voittoina voidaan jakaa tavaroihin rinnastettavia osto- ja lahjakortteja. Palkinnot lähetetään asiakastiedoissa annettuun osoitteeseen.
Tavara-arpajaislain mukaisesti bingopelin voitot on lunastettava vuoden kuluessa voiton saamisesta. Vanhenevista voitoista ilmoitetaan sähköpostilla kuukautta ennen vanhenemisajankohtaa. Pelaaja menettää oikeuden voittoon, jota hän ei ole lunastanut määräajassa.
Asiakas voi pyytää pelitilinsä rahasaldon palautusta pankkitililleen. Asiakas voi tehdä kirjallisen palautuspyynnön vapaamuotoisesti Ota yhteyttä -sivun yhteydenottolomakkeen kautta. Vain pankkitililtä siirretty rahasaldo voidaan palauttaa.
Henkilöllisyyden varmistamiseksi asiakkaan tulee olla kirjautunut järjestelmään lähettäessään palautuspyynnön.
Muussa tapauksessa asianomistajan on esitettävä palautuspyyntö kirjallisesti osoitteeseen Eventio Group Oy Tierankatu 4 B, 20520 Turku.
Palautuspyynnössä on ilmoitettava pankkitilin tiedot.
Huolehdimme turvallisuudesta jatkuvasti. Palvelun yhteydet ovat SSL-suojattuja ja myös peliserverit on suojattu ulkopuolisilta.
Asiakas pelaa omalla vastuullaan. Operaattori ei vastaa välittömistä tai välillisistä vahingoista, jotka aiheutuvat teknisistä vioista.
Keskustelupalstalle on luotu säännöt, jotta keskustelu pysyisi miellyttävänä. Asiakkaan tulee sitoutua noudattamaan seuraavia sääntöjä:
Keskustelupalstan valvojalla on oikeus poistaa sääntöjen vastaisia viestejä. Keskustelupalstan valvoja voi myös evätä pääsyn palstalle asiattomia viestejä lähettäneeltä käyttäjältä. Ilmoita asiattomista viesteistä valvojalle sähköpostilla asiakaspalvelu(at)bingoon.fi.
Pelitilin kaikki tapahtumat arkistoidaan vähintään kuuden vuoden ajaksi. Asiakas voi halutessaan tarkistaa arkistosta kaikki pelaamansa pelit, asetetut panokset, voitot, voittojen lunastukset sekä pisteostot. Lisäksi kaikista peleistä, joihin asiakas on osallistunut, säilytetään tarkat tiedot pelin etenemisestä: asiakkaan pelilapuista, arvotuista numeroista, voittajista ja asiakkaan pelilapun tilanteesta voiton hetkellä. Arkisto löytyy sivulta Oma tili › Pelitapahtumat.
Autamme toimistoaikana klo 9-15 puhelimessa 0403-110550 ja vastaamme mahdollisimman pikaisesti sähköpostiin osoitteessa asiakaspalvelu(at)bingoon.fi.