Säännöt ja ehdot

Lue nämä sopimusehdot huolellisesti ennen pelitilin avaamista.

Pelinjärjestäjät

Bingoon.fi -nettibingon pelinjärjestäjinä toimivat suomalaiset aatteelliset ja yleishyödylliset yhdistykset, joilla on voimassa oleva bingolupa. Luvanhaltijat ovat pääasiassa paikallisia urheiluseuroja. Lataa tästä bingopelin säännöt (PDF)

Netissä pelataan samoilla säännöillä ja samaan aikaan kuin eri paikkakunnilla sijaitsevissa pelihalleissa. Pelien tuotto ohjataan kunkin luvanhaltijan omaan kohteeseen, pääasiassa urheiluseurojen toiminnan tukemiseen.

Operoinnista ja ylläpidosta vastaavat

SBH-Yhtiöt Oy
Air Dice Oy
Näistä käytetään myöhemmin nimitystä "operaattori".

Pelaajien rekisteröinti ja pelitilin avaaminen

Pelitilin voi avata täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen henkilö, joka ei ole peliriippuvainen (myöhemmin "asiakas").

Operaattori pidättää itsellään oikeuden todentaa asiakkaan henkilötiedot ja muut tiedot. Asiakas antaa operaattorille luvan tietojensa tallentamiseen ja tilastointiin sekä asiakkaan niin erikseen salliessa myös markkinointiin. Asiakkaan tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Lataa tästä tietosuojaseloste (PDF)

Asiakas sitoutuu säilyttämään pelitin kirjautumistunnuksensa huolella niin, ettei se joudu ulkopuolisten käsiin.

Pelitili

Pelitili on asiakkaan pelimaksujen ja voittojen hallinnoimista varten. Pelitilille maksetaan suomalaisista verkkopankeista saldoa, jota käytetään pelaamiseen. Mahdolliset voitot kasvattavat pelitilin saldoa ja saldoa voi käyttää joko pelaamiseen tai voittojen lunastamiseen. Pelitilille ei makseta korkoa.

Mahdolliset reklamaatiot on tehtävä 30 päivän kuluessa tapahtumasta.

Jos pelitilillä ei ole tapahtumia 24 kuukauden aikana, on operaattorilla oikeus lopettaa pelitili. Pelitilin lopetuksesta ilmoitetaan sähköpostitse 1 kk ennen sulkeutumista. Pelitili voidaan sulkea tai avata myös asiakkaan kirjallisesta pyynnöstä.

Asiakastietoja ei muuteta ilman asiakkaan lupaa. Mikäli pakottava tarve muuttaa asiakastietoja ilmenee (esimerkiksi lainsäätäjän uusien vaatimusten takia) asiakkaalta kysytään erikseen lupaa muutoksiin sähköpostitse.

Voittojen maksu

Asiakas voi valita pelitilinsä voittosaldon rajoissa haluamansa palkinnon Bingoon.fi:n voittojen lunastus -sivulla. Bingossa ei Suomen lakien mukaisesti voida antaa palkinnoksi rahaa, mutta voittoina voidaan jakaa tavaroihin rinnastettavia osto- ja lahjakortteja. Palkinnot lähetetään asiakastiedoissa annettuun osoitteeseen.

Tavara-arpajaislain mukaisesti bingopelin voitot on lunastettava vuoden kuluessa voiton saamisesta. Vanhenevista voitoista ilmoitetaan sähköpostilla kuukautta ennen vanhenemisajankohtaa. Pelaaja menettää oikeuden voittoon, jota hän ei ole lunastanut määräajassa.

Saldon palautus

Asiakas voi pyytää pelitilinsä rahasaldon palautusta pankkitililleen. Asiakas voi tehdä kirjallisen palautuspyynnön vapaamuotoisesti Ota yhteyttä -sivun yhteydenottolomakkeen kautta.
Henkilöllisyyden varmistamiseksi asiakkaan tulee olla kirjautunut järjestelmään lähettäessään palautuspyynnön.
Muussa tapauksessa asianomistajan on esitettävä palautuspyyntö kirjallisesti osoitteeseen SBH-Yhtiöt Oy Juristinkatu 6 20780 Kaarina.
Palautuspyynnössä on ilmoitettava pankkitilin tiedot.

Turvallisuus

Huolehdimme turvallisuudesta jatkuvasti. Palvelun yhteydet ovat SSL-suojattuja ja myös peliserverit on suojattu ulkopuolisilta.

Vastuut ja rajoitukset

Asiakas pelaa omalla vastuullaan. Operaattori ei vastaa välittömistä tai välillisistä vahingoista, jotka aiheutuvat teknisistä vioista.

Keskustelupalstan säännöt

Keskustelupalstalle on luotu säännöt, jotta keskustelu pysyisi miellyttävänä. Asiakkaan tulee sitoutua noudattamaan seuraavia sääntöjä:


Keskustelupalstan valvojalla on oikeus poistaa sääntöjen vastaisia viestejä. Keskustelupalstan valvoja voi myös evätä pääsyn palstalle asiattomia viestejä lähettäneeltä käyttäjältä. Ilmoita asiattomista viesteistä valvojalle sähköpostilla asiakaspalvelu(at)bingoon.fi.

Tiliotteet

Pelitilin kaikki tapahtumat arkistoidaan vähintään kuuden vuoden ajaksi. Asiakas voi halutessaan tarkistaa arkistosta kaikki pelaamansa pelit, asetetut panokset, voitot, voittojen lunastukset sekä pisteostot. Lisäksi kaikista peleistä, joihin asiakas on osallistunut, säilytetään tarkat tiedot pelin etenemisestä: asiakkaan pelilapuista, arvotuista numeroista, voittajista ja asiakkaan pelilapun tilanteesta voiton hetkellä. Arkisto löytyy sivulta Oma tili › Pelitapahtumat.

Asiakaspalvelu

Autamme toimistoaikana klo 9-16 puhelimessa 0403-110550 ja vastaamme mahdollisimman pikaisesti sähköpostiin osoitteessa asiakaspalvelu(at)bingoon.fi.